Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
МАЕСТРО ДИНАМІКИ Й ЕКОНОМІЧНОСТІ.
Динамічні характеристики та економічність BMW 6 серії Гран Купе.
Разумеется, вы можете преодолевать на BMW 6 серии Гран Купе и небольшие расстояния. Но вам всегда будет этого мало. Причина в идеально согласованной работе подвески и трансмиссии. Это превосходное техническое решение гарантирует оптимальный контакт с дорогой и идеальную устойчивость даже при спортивной манере езды с большой скоростью. Вы почувствуете это: у BMW 6 серии Гран Купе правильный стиль вождения.
Разумеется, вы можете преодолевать на BMW 6 серии Гран Купе и небольшие расстояния. Но вам всегда будет этого мало. Причина в идеально согласованной работе подвески и трансмиссии. Это превосходное техническое решение гарантирует оптимальный контакт с дорогой и идеальную устойчивость даже при спортивной манере езды с большой скоростью. Вы почувствуете это: у BMW 6 серии Гран Купе правильный стиль вождения.
BMW EFFICIENT DYNAMICS.
Про що б не йшлося: про максимальні динамічні характеристики чи про мінімальну витрату палива ― зрештою все в BMW підпорядковано одній засадничій меті, співзвучній девізу «Із задоволенням за кермом». BMW EfficientDynamics ― це розроблена BMW стратегія, спрямована на зниження витрати палива і викидів при одночасному поліпшенні динамічних характеристик і забезпеченні максимального задоволення за кермом. Вона являє собою комплекс заходів, що охоплюють привід, систему управління енергією та концепцію BMW EfficientLightweight, та є стандартом для кожного серійного автомобіля BMW.
Підвищення динамічних характеристик при одночасному зниженні витрат палива забезпечує сімейство двигунів покоління BMW TwinPower Turbo в бензиновому та дизельному варіантах. Більш висока економічність досягається також за рахунок оптимізації аеродинаміки.
СПОРТИВНА ВИХЛОПНА СИСТЕМА.
Атлетичний образ автомобіля ідеально доповнюється насиченим звучанням спортивної вихлопної системи. Звучання може змінюватися також за допомогою інтегрованого механізму випускного клапана, роботу якого контролює вибрана водієм програма системи регулювання динаміки руху Driving Experience Control. У динамічних режимах водіння SPORT і SPORT+ враження посилюється за рахунок захоплюючого, ще більш відмітного звучання двигуна, тоді як режими, орієнтовані на комфорт, мають стриману акустику, яка більше підходить для дальніх поїздок і підсилює відчуття розкоші.
ВОСЬМИСТУПІНЧАТА СПОРТИВНА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ STEPTRONIC.
Восьмиступінчата спортивна коробка передач Steptronic пристосовується до індивідуальної манери водіння. Вона ідеальна для будь-якої поїздки від комфортної неспішної їзди до дуже швидкого руху. Додатково до автоматичного вибору передач можна, звичайно, в будь-який момент перемикати передачі вручну. Передачі перемикаються важелем КПП, який має динамічний дизайн, або перемикачами на кермі.
У режимі Sport застосовується алгоритм перемикання, орієнтований на максимальні динамічні характеристики. Завдяки великій кількості передач і малій різниці передавальних чисел двигун постійно працює в режимі, в якому досягається найкраще поєднання потужності й економічності. Це дозволяє автомобілю розганятися швидше, наприклад, при обгоні.
При русі на високих швидкостях додаткова восьма передача дозволяє зменшити частоту обертів двигуна і тим самим знизити витрату палива та шум двигуна. Цьому також сприяє нова муфта гідротрансформатора. Восьмиступінчата спортивна КПП Steptronic забезпечує найвищий комфорт перемикання та максимальну ефективність.
Управління розгоном (Launch Control)
Управління розгоном (Launch Control) ― це функція восьмиступінчатої спортивної коробки передач Steptronic, яка забезпечує максимальне прискорення з місця. Для цього коротким натисканням клавіші «DSC» (Dynamic Stability Control, система динамічного контролю стійкості) активуйте функцію DTC (Dynamic Stability Control, динамічного контролю тяги), переведіть важіль коробки передач у положення «S», а потім, утримуючи педаль гальм натиснутою, натисніть педаль акселератора до активації режиму «кікдаун» (тобто до включення більш низької передачі). Утримуючи кікдаун, відпустіть педаль гальма, і автомобіль розганятиметься до максимуму, поки не буде відпущено акселератор. Цю функцію високо оцінять шанувальники динамічного, спортивного водіння.
ДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.
Відчуття повного контролю ― завдяки бездоганній гармонії ходової частини, точного кермування та найсучаснішим технологіям. BMW 6 серії Гран Купе з дивовижною легкістю долає навіть найбільш звивисті дороги. Перемикач системи регулювання динаміки руху дозволяє водієві вибирати між жорстким зв'язком з дорогою при спортивному водінні та комфортним водінням в спокійному стилі.
Ходова частина
Завдяки найсучаснішим технологіям BMW 6 серії Гран Купе вражає своїми неперевершеними характеристиками керованості, точністю управління та чудовою курсовою стійкістю Технічну основу цього забезпечує ходова частина. Вона гарантує оптимальний контакт з дорогою та ідеальну стійкість автомобіля в будь-якій ситуації завдяки ідеальній узгодженості технічних компонентів, взаємозв'язку інтелектуальних систем регулювання ходової частини та ідеальному розподілу маси за двома осями. Це запорука вашої безпеки навіть при спортивній манері їзди, а також якнайбільшого задоволення за кермом.
Інтегральнe активне кермування
Інтегральне активне кермування для задньопривідних автомобілів поєднує в собі пасивне управління положенням задніх коліс і змінне передавальне відношення кермового механізму передньої осі. На швидкостях до 60 км/год задні колеса повертаються в напрямку, протилежному напрямку повороту передніх коліс Це створює ефект скорочення колісної бази автомобіля, що підвищує маневреність і швидкохідність. Починаючи зі швидкості близько 60 км/год задні колеса повертаються паралельно до передніх коліс. У цьому випадку відчувається подовження колісної бази автомобіля, що підвищує стійкість і комфорт, особливо при швидкій або різкій зміні смуг руху.
Системи регулювання динаміки руху, в т.ч. режим ECO PRO
Система регулювання динаміки руху пропонує водію вибір між режимом COMFORT, призначеним для стандартних параметрів двигуна та коробки передач, режимом ECO PRO, спрямованим на більшу економічність, та режимом SPORT, який забезпечує ще більш динамічне водіння. Режим ECO PRO регулює параметри акселератора та коробки передач, а також налаштування обігрівання та кондиціонування, щоб зробити привід максимально економічним.
Режим ECO PRO знижує споживання палива на 20%. Додаткової економії палива можна досягти за допомогою режиму пуху накатом, асистенту маршруту та маршруту ECO PRO. Асистент маршруту на основі даних навігаційної системи оцінює місцеві дорожні умови та заздалегідь дає поради. Якщо, наприклад, на наступним поворотом буде обмеження швидкості, система порекомендує водієві уповільнити рух перед поворотом.
Маршрут ECO PRO також допомагає забезпечити ефективне використання палива. Він пропонує оптимізований за економічністю, який враховує обсяг трафіку, індивідуальний стиль водіння та місцеві умови. Функція руху накатом дає можливість автомобілю рухатися накатом, коли водій на швидкостях до 160 км/ч відпускає педаль акселератора і при цьому не натискає педаль гальм. У режимі SPORT автомобіль реагує більш безпосередньо, що робить водіння більш динамічним.
BMW xDRIVE.
Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive бездоганно адаптується навіть до найскладніших умов дорожнього покриття і завжди забезпечує оптимальне зчеплення коліс з дорогою. Завдяки системам xDRIVE та Dynamic Stability Control (DSC) підтримується безпека та стабільність автомобіля. Система xDrive, якою управляє сенсорна система DSC, гнучно й швидко розподіляє тягове зусилля між передньою та задньою осями, запобігаючи надлишковій або недостатній повертальності на поворотах, підвищуючи тим самим курсову стійкість автомобіля. Крім того, вона гарантує швидке й безпечне прискорення навіть на слизьких або крутих ділянках. Завдяки системі xDrive к критичних дорожніх ситуаціях менше потрібне задіювання системи DSC. Таким чином, система BMW xDrive поєднує в собі переваги повного приводу ― якісне зчеплення коліс з дорогою, курсову стійкість і безпеку ― з класичною динамічністю BMW.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ.
Інтелектуальна система управління енергією BMW 6 серії Гран Купе і серійній комплектації включає в себе такі технології BMW EfficientDynamics: режим ECO PRO, функція автоматичної зупинки й запуску двигуна та рекуперація енергії гальмування. Взаємодія цих технологій забезпечує екологічну мобільність і максимальну економічність.
Режим ECO PRO
Режим ECO PRO дозволяє водіям економити, в залежності від індивідуальної манери водіння, до 20% палива, як показали виконані BMW дослідження витрати палива, Ще п'ять відсотків економії досягаються за рахунок функції руху накатом, асистента маршруту й функція «Маршрут ECO PRO» (ECO PRO Route).
Функція руху накатом від'єднує трансмісію від двигуна, і автомобіль котиться за інерцією без опору двигуна. Ця функція спрацьовує, коли водій на швидкостях від 50 до 160 км/ч відпускає педаль акселератора і при цьому не натискає педаль гальма. Асистент маршруту при необхідності забезпечує інтелектуальне відключення функції руху накатом.
На основі даних навігаційної системи асистент маршруту розпізнає обмеження швидкості, населені пункти, повороти дороги, перехрестя з круговим рухом, повороти і з'їзди з автомагістралі та дає водієві рекомендацію припинити натискання педалі акселератора точно в потрібний момент.
З огляду на дорожні умови, манеру водіння та місцеві умови, функція «Маршрут ECO PRO» пропонує найбільш економічний маршрут. Бортовий комп'ютер відображає величину економії палива, яка може бути досягнута за рахунок застосування, вибраного функцією «Маршрут ECO PRO».
Функція автоматичної зупинки й запуску двигуна
Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна (Automatic Start/Stop) автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. При зупинках автомобіля, наприклад, перед світлофором або при русі з частими зупинками, система економить паливо ― вимикає двигун, як тільки коробка передач перемикається в нейтральне положення і водій гальмує до зупинки.
Коли ця функція активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Як тільки водій знімає ногу з педалі гальма, двигун автоматично запускається.
Функція автоматичної зупинки й запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не активується, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумулятора недостатньо високий або водій обертає кермо. При необхідності центральний блок управління знову запускає двигун навіть при стоянці, наприклад, коли автомобіль починає котитися або ппочинається конденсація на лобовому склі. Функцію автоматичної зупинки й запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.
Рекуперація енергії гальмування
При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей потенціал, який довго не був задіяний. Вона використовує енергію, що виробляється, коли волій гальмує або знімає ногу з педалі акселератора, і перетворює її в електричну енергію. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки цій інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність безперервної роботи генератора, що зменшує навантаження на двигун. Результат ― зменшення витрати палива та збільшення тягової потужності, тобто класичні ознаки BMW EfficientDynamics.