BMW Z4 M40i G29 2022 у кольорі Portimao Blue технічні характеристики

Z4

BMW M

BMW Z4 M40i ROADSTER: ДВИГУНИ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Z4BMW Z4 M40i ROADSTER: ДВИГУНИ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Огляд основних відомостей і даних BMW Z4 M40i Roadster:
 

  • Двигуни, енергоспоживання та викиди CO2
  • Дані про продуктивність, такі як робочий об’єм двигуна, кВт/к.с., крутний момент і прискорення
  • Вага, габарити, розміри дисків та шин
Читати далі

BMW Z4 M40i ROADSTER: ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.

Оберіть модель
  • BMW Z4 M40i

Усі силові агрегати [1]

Тип силового агрегату Бензин
Потужність у кВт (к.с.) 250 (340)
Крутний момент у Нм 500
Трансмісія 8-ступінчаста, автомат
Привід Задній привід

Двигун внутрішнього згоряння TwinPower Turbo [1]

Циліндри 6
Робочий обсяг см³ 2998
Номінальна потужність у кВт (к.с.)/1/хв 250 (340)/5000-6500
Номінальний крутний момент у Нм/1/хв 500/1600-4500

Продуктивність

Розгін 0–100 км/год у с 4,5
Максимальна швидкість км/год 250

Економія палива/викиди CO2 [1][2]

Витрата палива по WLTP у змішаному циклі, л/100 км. 8,1-7,9
Викиди CO2, комбінований WLTP в г/км 184-179

Розміри/вага

Довжина/ширина/висота мм 4324/1864/1304
Колісна база в мм 2470
Споряджена маса в кг [3] 1640
Об'єм багажника в л 281
Запас палива в л 52

Витрата пального та викиди CO2.

BMW Z4 M40i Roadster:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 8,0-7,8
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 182-177
 

Офіційні дані про витрату палива, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 з поправками. Значення запасу ходу в циклі WLTP враховують будь-яке додаткове обладнання. Для нових перевірених типів транспортних засобів з 01.01.2021, офіційні технічні характеристики більше не існують відповідно до NEDC, а існують тільки відповідно до WLTP. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp.

Читати далі

Витрата пального та викиди CO2.

  • BMW Z4 M40i Roadster:
    Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 8,0-7,8
    Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 182-177


    Офіційні дані про витрату палива, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 з поправками. Значення запасу ходу в циклі WLTP враховують будь-яке додаткове обладнання. Для нових перевірених типів транспортних засобів з 01.01.2021, офіційні технічні характеристики більше не існують відповідно до NEDC, а існують тільки відповідно до WLTP. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp.

    Показники продуктивності, споживання та викидів CO2 стосуються автомобілів зі стандартною коробкою передач.

    (1) Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про споживання пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, відповідно до Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використання пального з дослідницьким октановим числом RON (95). Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.

    (2) Інформація про витрату пального, викиди CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до процедури вимірювання VO (EC) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.

    Викиди CO2 визначаються відповідно до Директиви 1999/94/ЄС та Європейського регламенту в його поточній редакції. Наведені значення базуються на споживанні палива, значеннях викиду CO2 та споживанні енергії відповідно до циклу NEDC для класифікації.

    Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або за посиланням https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.

    (3) Споряджена маса автомобіля за стандартом ЄC стосується автомобіля зі стандартним обладнанням і не включає жодних додаткових аксесуарів. Споряджена маса автомобіля включає 90% заповненості паливного баку та вагу водія 75 кг. Додаткове обладнання може вплинути на вагу автомобіля, корисне навантаження та максимальну швидкість, якщо вибране обладнання впливає на аеродинаміку автомобіля.

    (4) Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.

     

ВИТРАТА ПАЛЬНОГО ТА ВИКИДИ CO2.

BMW Z4 M40i Roadster:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 8,1-7,9
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 184-179


Офіційні дані про витрату палива, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 з поправками. Значення запасу ходу в циклі WLTP враховують будь-яке додаткове обладнання. Для нових перевірених типів транспортних засобів з 01.01.2021, офіційні технічні характеристики більше не існують відповідно до NEDC, а існують тільки відповідно до WLTP. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp.

Показники продуктивності, споживання та викидів CO2 стосуються автомобілів зі стандартною коробкою передач.

[1] Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про споживання пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, відповідно до Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використання пального з дослідницьким октановим числом RON (95). Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.

[2] Інформація про витрату пального, викиди CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до процедури вимірювання VO (EC) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.

Викиди CO2 визначаються відповідно до Директиви 1999/94/ЄС та Європейського регламенту в його поточній редакції. Наведені значення базуються на споживанні палива, значеннях викиду CO2 та споживанні енергії відповідно до циклу NEDC для класифікації.

Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або за посиланням https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.

[3] Споряджена маса автомобіля за стандартом ЄC стосується автомобіля зі стандартним обладнанням і не включає жодних додаткових аксесуарів. Споряджена маса автомобіля включає 90% заповненості паливного баку та вагу водія 75 кг. Додаткове обладнання може вплинути на вагу автомобіля, корисне навантаження та максимальну швидкість, якщо вибране обладнання впливає на аеродинаміку автомобіля.

[4] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.

Читати далі

Показники продуктивності, споживання та викидів CO2 стосуються автомобілів зі стандартною коробкою передач.

(1) Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про споживання пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, відповідно до Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використання пального з дослідницьким октановим числом RON (95). Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.

(2) Інформація про витрату пального, викиди CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до процедури вимірювання VO (EC) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.

Викиди CO2 визначаються відповідно до Директиви 1999/94/ЄС та Європейського регламенту в його поточній редакції. Наведені значення базуються на споживанні палива, значеннях викиду CO2 та споживанні енергії відповідно до циклу NEDC для класифікації.

Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або за посиланням https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.

(3) Споряджена маса автомобіля за стандартом ЄC стосується автомобіля зі стандартним обладнанням і не включає жодних додаткових аксесуарів. Споряджена маса автомобіля включає 90% заповненості паливного бака та вагу водія 75 кг. Додаткове обладнання може вплинути на вагу автомобіля, корисне навантаження та максимальну швидкість, якщо вибране обладнання впливає на аеродинаміку автомобіля.

(4) Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.

Читати далі