Skip to main content

Website currently not fully available

Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.

BMW i7 xDrive60 на асфальті перед вежею з спіралеподібними сходами і гірською панорамою за нею.

BMW 7 СЕРІЇ.

РОЗКІШНИЙ І ДИНАМІЧНИЙ.

BMW i7 xDrive60[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 19,6–18,5; Електричний запас ходу в км (WLTP): 589–624

АКТУАЛЬНА ЛІНІЙКА BMW 7 СЕРІЇ.

Безкомпромісне поєднання спортивності, динаміки, розкоші та комфорту — ось що робить BMW 7 серії таким унікальним. Завдяки цим автомобілям преміум-класу BMW вже кілька десятиліть поспіль утримує провідні позиції в сегменті розкішних седанів. Розкрийте для себе витончену досконалість, ексклюзивні матеріали та стильний дизайн.

Сортувати за популярністю
Сортувати за ціною за зростанням
Сортувати за ціною за спаданням
Сортувати за потужністю
BMW i7 M70 xDrive
BMW i7 M70 xDrive
  • 485 (659) кВт (PS)
  • 0–100 in 3.7 сек
BMW M

BMW i7 M70 xDrive Седан.

BMW i7 M70 xDrive[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 23,7–20,8; Електричний запас ходу в км (WLTP): 490–559

BMW i7 xDrive60
  • 400 (544) кВт (PS)
  • 0–100 ab 4.7 сек
X7 M60i xDrive
X7 M60i xDrive
  • 390 (530) kw (PS)
  • 0–100 in 4.7 Sek
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

BMW X7 M60i xDrive[1]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 12,9–12,1; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 292–273

X7 xDrive40i
  • bis zu 280 (381) kw (PS)
  • 0–100 ab 5.8 Sek
BMW M760e xDrive Sedan
BMW M760e xDrive Sedan
  • 420 (571) кВт (PS)
  • 0–100 in 4.3 сек
BMW M

BMW M760e xDrive Cедан.

BMW M760e xDrive[1][2][3][4]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 1,4–1,1; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 31–25; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 25,9–23,4; Електричний запас ходу в км (WLTP): 71–78

BMW 740d xDrive Sedan
BMW 740d xDrive Sedan
  • 220 (299) кВт (PS)
  • 0–100 in 5.8 сек

BMW 740d xDrive Седан.

BMW 740d xDrive[5]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 6,8–6,1; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 178–160

{опис.моделі}
{опис.моделі}
  • 360 (489) кВт (PS)
  • 0–100 in 4.8 сек

BMW 750е xDrive Седан.

BMW 760e xDrive[1][3][4][6]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 1,4–1,0; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 31–23; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 26,1–23,4; Електричний запас ходу в км (WLTP): 72–80

ДЕТАЛЬНІША ІНФОРМАЦІЯ.

ЕЛЕКТРОМОБІЛЬНІСТЬ BMW.

ОГЛЯД BMW 7 СЕРІЇ.

BMW 7 серії втілює технологічні інновації в преміум-сегменті ще з першого покоління. З кожним оновленням ця лінійка встановлює нові стандарти комфорту, динаміки та безпеки руху. Навіть найперший автомобіль BMW 7 серії оснащувався автоматичним кондиціонером, круїз-контролем і системою ABS. BMW 7 серії, як справжній першопроходець, впровадив навіть такі функції, як ксенонові фари та навігаційну систему в якості стандартної комплектації. Двигуни BMW 7 серії, що оптимізовані для досягнення максимальної продуктивності, вражають в усіх аспектах. Саме таким чином розкішний седан забезпечує яскраву присутність, що запам'ятовується надовго. 

BMW 7 серії Седан E23 припаркований на березі моря з кам'яним пірсом на задньому плані

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (E23).

BMW 7 серії вперше був представлений в 1977 році. Автомобіль, покликаний поєднати в собі спортивність, технічні інновації та розкіш на найвищому рівні. Як наступник модельного ряду BMW E3, він оснащений шестициліндровим двигуном. Двигун демонструє свою перевагу на кожному рівні потужності з незрівнянною плавністю і продуктивністю, роблячи цю модель найспортивнішим седаном в сегменті розкішних автомобілів. Дизайн кузова базується на ескізі Поля Брака. Похилі передня і задня частини та занижена лінія талії підкреслюють спортивний характер розкішних седанів.

 

Уже в 1978 році для моделі було доступне сучасне обладнання, таке як електронний автоматичний кондиціонер і круїз-контроль. Починаючи з 1979 року, також доступна антиблокувальна система гальм (ABS) і цифрова електроніка двигуна. Того ж року всі двигуни перейшли на впорскування бензину.

 

У 1980 році було представлено BMW 745i як флагманську модель. Він має потужність 185 кВт (252 к.с.) і розвиває максимальну швидкість 227 км/год. В оновленій моделі 1982 року передня частина набула ще більш динамічного вигляду. BMW 7 серії також отримав оновлену чотириступінчасту автоматичну коробку передач і доопрацьовану систему шасі та підвіски. За дев'ять років з конвеєра зійшло понад 270 000 автомобілів найуспішніших серій. Вони допомагають BMW утримувати лідируючі позиції в сегменті сучасних розкішних седанів.


Період виробництва: 1977–1986
Двигуни: 2,5–3,4 л (110–185 кВт, 150–252 к.с.), 6-циліндровий
Довжина/ширина/висота: 4 860 мм / 1 800 мм / 1 430 мм.

BMW 7 cерії седан E32 в сільськогосподарському середовищі, оточеному полями та сільськогосподарськими об'єктами

ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ (E32).

Дизайн BMW 7 серії був оновлений для другого покоління під керівництвом Клауса Люте. Він характеризується гармонійними лініями та динамічними, впевненими елементами стилю. До них відносяться широка радіаторна решітка спереду і L-подібні ліхтарі на вражаючій задній частині. Автомобіль оснащувався ABS в стандартній комплектації. Також на замовлення пропонувався парктронік, як і подвійне скління для зменшення шуму в салоні автомобіля та запобігання запотіванню скла.

З 1987 року розкішний седан був доступний з 5,0-літровим двигуном V12. Цей двигун потужністю 220 кВт (300 к.с.) став першопроходцем в німецькому автомобілебудуванні після 1945 року. Модель також випускалася в подовженому варіанті для оптимального комфорту. Завдяки ексклюзивному обладнанню, такому як бортовий холодильник та автомобільний телефон, нова лінійка обладнання High Line виводить розкіш на новий рівень у 1989 році.

Уперше в серійних автомобілях, починаючи з 1991 року, ксенонові фари стали доступними в якості додаткового обладнання. З великим оновленням моделі роком пізніше, два 8-циліндрових двигуни з робочим об'ємом три і чотири літри доповнили портфоліо доступних двигунів. До 1994 року було вироблено близько 310 000 автомобілів.

Період виробництва: 1986–1994
Двигуни: 3,0–5,0 л (135–185 кВт, 184–300 к.с.), 6, 8 і 12-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 910–5 024 мм/1 845 мм/1 400–1 411 мм

BMW 7 серії Седан E38 на проспекті в сільській місцевості влітку з невеликим містечком на задньому плані

ТРЕТЄ ПОКОЛІННЯ (E38).

Нове покоління BMW 7 серії вийшло в світ у 1994 році. Він підкорив водіїв технічними інноваціями і став першим в Європі автомобілем, оснащеним навігаційною системою. З 1997 року бічні подушки безпеки для водія і переднього пасажира стали частиною стандартного обладнання, а роком пізніше для захисту пасажирів було встановлено подушки безпеки для голови. Дизайн став ширшим і спортивнішим, але водночас елегантнішим.

Це перший BMW 7 серії з дизельним двигуном об'ємом 3,0 літра та 6 циліндрами, який генерує 135 кВт (184 к.с.) за допомогою технології Common Rail. З 1996 року 6-циліндровий дизельний двигун об'ємом 2,5 л і потужністю 105 кВт (143 к.с.) доповнив базову лінійку дизельних двигунів. З дизельним двигуном V8 потужністю 180 кВт (245 к.с.) розкішний седан поставив нові рекорди в 1999 році. Через це ця модель і досі є найпотужнішою серед дизельних варіантів.

З точки зору продуктивності, BMW 750i/750iL є найпотужнішою моделлю. Двигун з 12 циліндрами і робочим об'ємом 5,4 л генерує 240 кВт (326 к.с.) потужності. Оновлення моделі в 1998 році побачило новий дизайн з більш динамічними фарами і задніми ліхтарями. Він також отримав оновлені бічні пороги та дещо ширшу радіаторну решітку. Також було оновлено лінійку доступних двигунів, що дозволило зробити їх більш ефективними та забезпечити вищий рівень продуктивності. Починаючи з 2000 року, BMW 7-ї серії також отримав нову технологію двигуна. BMW 750hL вироблявся в менших кількостях і використовував водень як паливо. На додаток до звичайної довгої версії, було випущено близько 900 автомобілів з маркуванням L7. Вони на 39 сантиметрів довші за базову версію. Загалом було вироблено близько 327 000 цих моделей BMW 7-ї серії.

Період виробництва: 1994–2001
Двигуни: 2,5–5,4 л (105–240 кВт, 143–326 к.с.), 6, 8 і 12-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 984–5 374 мм / 1 862 мм / 1 425–1 435 мм

BMW 7 серії Седан E65, E66, E67, E68 припарковані перед сучасною багатоповерхівкою з чорним тонованим склом спереду

ЧЕТВЕРТЕ ПОКОЛІННЯ (E65, E67 і E68).

У 2001 році BMW 7 серії був представлений як абсолютно новий автомобіль. Кріс Бенгл та його команда відповідали за дизайн. Це передбачало перероблені фари в поєднанні з характерно зміщеним розташуванням багажника. У салоні водії побачили нову концепцію керування завдяки системі iDrive. Відтак, кількість елементів керування зменшилася. Водії отримали доступ до близько 700 функцій комплексних систем автомобіля за допомогою однієї кнопки Цю кнопку можна повертати, переміщати у восьми різних напрямках і натискати. Бортовий комп'ютер також підтримує доступ до інтернету. Шестиступінчаста автоматична коробка передач з важелем перемикання на кермі вважається передовою у світі. Флагманський двигун має потужність 327 кВт (445 к.с.), що генерується 12 циліндрами з шестилітровим робочим об'ємом.

Починаючи з 2003 року, BMW 7 серії оснащується адаптивними фарами. Основне оновлення моделі відбулося два роки по тому. З точки зору естетики, задня частина стала ширшою, а радіаторна решітка — більшою. Двосекційні ксенонові фари з ще більш динамічним дизайном увійшли до стандартного оснащення. Система iDrive була вдосконалена, а робота стала ще більш ефективною. Того ж року з'явився асистент дальнього світла та система нічного бачення BMW, яка забезпечує підвищену безпеку в темряві.

Різні позначення типів використовуються для опису наступних версій автомобілів: Седан (E65), довга версія з подовженою на 14 см колісною базою (E66), спеціальна броньована версія (E67) та версія з водневим двигуном (E68).

Період виробництва: 2001–2008
Двигуни: 3,0–6,0 л (160–327 кВт, 218–445 к.с.), 6, 8 і 12-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 5 039–5 179 мм/1 902 мм/1 491 мм

BMW 7 серії Седан F01, F02 на даху гаража з сонячним світлом і блакитним небом на задньому плані

П'ЯТЕ ПОКОЛІННЯ (F01-F02).

Впевнена динаміка руху. Видатна присутність. Надзвичайний комфорт. На презентації в Мюнхені BMW 7 серії продемонстрував, як він визначає нові стандарти для цих якостей. Дизайн настільки ж елегантний, наскільки і спортивний. Усе це завдяки довгому капоту, низькій лінії даху та динамічним пропорціям. По всій задній частині проходить хромована смуга. Разом із задніми ліхтарями вона підкреслює ширину автомобіля.

В інтер'єрі автомобіля використані ексклюзивні високоякісні матеріали, а також безліч сучасних систем допомоги водієві. Ці системи варіюються від адаптивного круїз-контролю до асистента утримання в смузі руху та проєкційного дисплея BMW. Для додаткової безпеки є також камери, які відображають огляд ззаду, і навіть Surround View. Ця функція генерує зображення транспортного засобу в перспективі зверху вниз, забезпечуючи найкращий можливий огляд ситуації.

Спортивна динаміка забезпечується низкою дизельних і бензинових двигунів. Вони охоплюють двигуни з подвійним турбонаддувом аж до BMW 760i, який має високопродуктивний двигун V12 потужністю 400 кВт (544 к.с.). BMW 7 серії також вперше доступний з гібридною системою приводу. Опціональний повний привід, система стабілізації курсової стійкості Adaptive Drive та електронний контроль амортизаторів (EDC) сприяють типовій для BMW динаміці руху. Вони дозволяють безпечніше і точніше керувати автомобілем.

Оновлення моделі в 2012 році включає в себе новий центральний дисплей з тривимірним зображенням, оновлені допоміжні системи, такі як асистент світлодіодного дальнього світла, а також оновлені двигуни, що забезпечують більшу економічність.

Період виробництва: 2008–2015
Двигуни: 3,0–6,0 л (180–400 кВт, 245–544 к.с.), 6, 8 і 12-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 5 072–5 212 мм/1 902 мм/1 479 мм

BMW 7 серії Седан G11, G12 припарковані в атріумі пізно ввечері з теплим світлом на задньому плані

ШОСТЕ ПОКОЛІННЯ (G11, G12).

BMW 7 серії (G11), що випускається з 2015 року, поєднує в собі розумну динаміку і точність з надзвичайною присутністю та ексклюзивною розкішшю. Це помітно навіть крізь складне лакофарбове покриття з переливчастими ефектами. А також від вражаючого дизайну задньої частини. З 2019 року плоскі світлодіодні ліхтарі з'єднуються між собою тонкою світловою стрічкою. У поєднанні з трапецієподібними вихлопними трубами, розташованими ближче до боків, вони створюють особливо впевнений естетичний вигляд. Корпус виготовлений з комбінації CFRP (армований вуглецевим волокном пластик), сталі та алюмінію. Це призводить до значного зменшення ваги. Подовжена версія (G12) доступна з панорамним скляним дахом, який забезпечує достатню вентиляцію завдяки функціям зсуву і нахилу. Функція Sky Lounge також пропонує барвисту візуалізацію. Вони ідеально гармонують з акцентним підсвічуванням на середній стійці. Коли ви наближаєтесь до BMW 7 серії, він вітає вас вітальними світловими ефектами.

Інтер’єр автомобіля має особливо індивідуальну естетику завдяки використанню ексклюзивних високоякісних матеріалів, таких як оздоблення шкірою Nappa зі стьобанням "Cognac", адаптивне оздоблення салону та оббивка стелі. Розважальна система на задніх сидіннях зачаровує пасажирів сенсорним екраном з високою роздільною здатністю. У версії Executive Lounge пасажири позаду можуть насолоджуватися найвищим рівнем комфорту завдяки розкішним сидінням. Вони оснащені функціями масажу з безліччю налаштувань. З боку заднього пасажира можна отримати чудовий круговий огляд, а підставка для ніг прикріплена до переднього пасажирського сидіння.

Завдяки вбудованій SIM-картці персональний асистент BMW має необмежений мобільний доступ до застосунків і послуг. Наприклад, постійно оновлюваний сервіс Connected Navigation та можливість віддаленого оновлення програмного забезпечення. Завдяки BMW Connected автомобіль завжди залишається на зв'язку зі смартфоном. Функція частково автоматизованого водіння для виїзду з паркувальних місць дозволяє водіям керувати автомобілем дистанційно. Це означає, що BMW 7 серії може самостійно виїжджати з гаражів під наглядом водія.

Дизайн оновленої моделі 2019 року ще більше підкреслює присутність і ширину розкішного седана. Це досягається завдяки значно більшій радіаторній решітці та адаптованим фарам.

Період виробництва: 2015–2022
Двигуни: 2,0–6,6 л (183–448 кВт, 249–610 к.с.), 4, 6, 8 і 12-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 5 098–5 260 мм/1 902 мм/1 467–1 479 мм

BMW 7 серії Седан G70 їде футуристичним шосе з панорамою міста на задньому плані

СЬОМЕ ПОКОЛІННЯ (G70).

Запуск нової моделі BMW 7 серії у 2022 році провіщає появу нового образу розкішного класу. Вона поєднує в собі чисту елегантність з видатними ходовими якостями і пропонує унікальну розвагу для всіх органів чуття.

Культова передня частина і монолітна мова дизайну гарантують, що ця модель дійсно привертає увагу. Завдяки контурному підсвічуванню радіаторної решітки та двокомпонентним тонким світлодіодним фарам автомобіль має особливо елегантний вигляд. На замовлення доступний ще більш вишуканий дизайн кришталевих фар BMW Iconic Glow з елементами від Swarovski. У поєднанні з вражаючими світловими ефектами привітання це створює образ видатної та ексклюзивної особистості.

Інтер'єр автомобіля характеризується унікальним поєднанням елегантності, комфорту та інновацій. Високоякісні матеріали, такі як шкіра мериноса, кашемірова вовна та кришталі Swarovski створюють атмосферу розкоші. Сучасні технології в кабіні автомобіля ергономічно оптимізовані для водія. Наприклад, багатофункціональні елементи керування BMW Interaction Bar створюють яскравий акцент завдяки своєму кришталевому дизайну, поєднуючи в собі візуальне та тактильне керування. Разом із 14,9-дюймовим вигнутим дисплеєм BMW Curved Display з високою роздільною здатністю вони забезпечують унікальний мультимедійний досвід у салоні автомобіля.

Однак задоволення від їзди на новому BMW 7 серії отримує не тільки водій. Пасажири також насолоджуються винятковим рівнем комфорту. Опціональний 31,3-дюймовий екран BMW Theatre Screen створює широкоформатну кінематографічну атмосферу. Разом з кришталево чистим звуком і 4D-аудіосистемою об'ємного звучання Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System пасажири ззаду занурюються в надзвичайні враження для очей і вух.

Розкішний седан доступний з високопродуктивним дизельним двигуном, а також з ефективним плагін-гібридним приводом. З 2022 року модель також пропонує повністю електричний варіант у вигляді першопрохідця BMW i7. Його потужність становить 400 кВт (544 к.с.), а електричний запас ходу — понад 600 км. Таким чином, ви можете насолоджуватися екологічною мобільністю без шкідливих викидів у найбільш динамічний і гнучкий спосіб. Композиції BMW IconicSounds Electric, створені Гансом Циммером, забезпечують музичний супровід для кожного режиму руху, щоб зробити досвід водіння ще більш захоплюючим і вражаючим.

Період виробництва: Із 2022-го року.
Двигуни: 3,0–4,4 л (220–485 кВт, 299–659 к.с.), 6 і 8-циліндрові; електродвигун (BMW i7)
Довжина/ширина/висота: 5 391 мм / 1 950 мм / 1 544 мм

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ.

Витрата пального та викиди CO2.

BMW i7 M70 xDrive[1]:
Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 23,7–20,8;
Електричний запас ходу у км (WLTP): 490–559

BMW i7 xDrive60[1]:
Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 19,6–18,5;
Електричний запас ходу у км (WLTP): 589–624

BMW i7 eDrive50[1]:
Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 20,3–19,1;
Електричний запас ходу у км (WLTP): 575–611

BMW X7 M60i xDrive:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 12,9–12,1;
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 292–273

BMW M760e xDrive[1][4]:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 1,4–1,1;
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 31–25;
Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 25,9–23,4;
Електричний запас ходу у км (WLTP): 71–78

BMW 760e xDrive[1][4]:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 1,4–1,0;
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 31–23;
Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 26,1–23,4;
Електричний запас ходу у км (WLTP): 72–80

BMW 740d xDrive:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 6,8–6,1;
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 178–160

[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.

[2] Складається з двигуна внутрішнього згоряння потужністю 280 кВт (381 к.с) та електроприводу потужністю до 145 кВт (197 к.с). Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.

[3] Для плагін-гібридів: Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.

[4] Для плагін-гібридів: Навантажений, змішаний цикл (заряджений змінним струм).

[5] Складається з двигуна внутрішнього згоряння потужністю 210 кВт (286 к.с) та електроприводу потужністю до 13 кВт (18 к.с).

[6] Складається з двигуна внутрішнього згоряння потужністю 230 кВт (313 к.с) та електроприводу потужністю до 145 кВт (197 к.с). Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.

Показники продуктивності, споживання та викидів CO2 стосуються автомобілів зі стандартною коробкою передач.

Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності.  Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp

Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику щодо витрати пального, викидів CO2 та споживання електроенергії для нових легкових автомобілів», яке можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та за посиланням https://www.dat.de/co2/

Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використовувати пальне з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.