Skip to main content

Website currently not fully available

Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.

BMW 5 серії.

РОЗКІШНИЙ І ЕЛЕГАНТНИЙ.

BMW i5[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 19,5–15,9; Запас ходу в км (WLTP): 477–582

АКТУАЛЬНА ЛІНІЙКА BMW 5 СЕРІЇ.

BMW 5 серії — це втілення динамічних і спортивних характеристик водіння. Як бізнес-седан, позашляховик або універсал. Елегантний зовні. Розкішний всередині. Оснащений найсучаснішими технологіями для більшої безпеки та комфорту. Особливо динамічні та спортивні характеристики водіння. З ідеально налаштованими амортизаторами та потужними двигунами. 

Сортувати за популярністю
Сортувати за ціною за зростанням
Сортувати за ціною за спаданням
Сортувати за потужністю
BMW i5 M60 xDrive
BMW i5 M60 xDrive
  • 601 к.с.
  • 0-100 км/год 3,8 сек
BMW M

BMW i5 M60 xDrive Седан.

BMW i5 M60 xDrive[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 20,6–18,2; Запас ходу в км (WLTP): 455–516

BMW i5 eDrive40
  • 340 к.с.
  • 0-100 км/год 6 сек
BMW X5 M Competition
  • 625 к.с.
  • 0-100 км/год 3,9 сек
BMW M

Моделі BMW X5 M.

X5 xDrive40i
  • 381 к.с.
  • 0-100 км/год 5,4 сек
BMW 520i Sedan
  • 190 к.с.
  • 0-100 км/год 8,1 сек

BMW 5 серії Седан.

BMW 530e
  • 299 к.с.
  • 0-100 км/год 6,3 сек

Плагін-гібридні моделі BMW 5 серії.

ІНШІ ТЕМИ.

BMW i7, connected to a charging station in front of an office building

ЕЛЕКТРОМОБІЛЬНІСТЬ BMW.

ОГЛЯД BMW 5 СЕРІЇ.

BMW 5 серії продовжує концепцію «Нового класу». Він поєднує в собі технологічні інновації, потужні двигуни та комфорт класу люкс.

Протягом півстоліття знакові елементи, такі як подвійна решітка радіатора та "гофмейстерський вигин" на задній стійці, були її візитною карткою. Крім того, BMW 5 серії є першим автомобілем, який представив знайому систему назв для модельного ряду. Перша цифра вказує на серію моделі. Інші дві цифри надають інформацію про моторизацію. Починаючи з BMW 5 серії, всі наступні серії моделей називаються за цією системою.

BMW 5 серії з самого початку є першопрохідцем у своєму класі і являє собою вершину бізнес-седанів у всьому світі. Дізнайтеся більше про півстолітню історію BMW 5 серії.

BMW 520 (E12), вид спереду в три чверті, припаркований

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

(BMW E12)

 

У 1972 році BMW випускає седан для вищого середнього класу. Його творець — легенда дизайну Поль Брак (Paul Bracq). Це перший автомобіль BMW 5 серії. Він вже тоді мав усі характерні риси, які будуть вирізняти його і в майбутньому. Серед них — вражаюча радіаторна решітка з подвійними фарами, подовжений силует і типовий для BMW задній привід. Підвіска поєднує в собі спортивність, безпеку та комфорт. У кабіні основна увага приділяється суворій функціональності. Його інтер'єр вражає якісними матеріалами та низкою зручних функцій.

 

Наступного року з'явилися більш потужні версії двигунів. Насамперед BMW 525 з двигуном потужністю 107 кВт (145 к.с.), а потім BMW 528 — з потужністю 121 кВт (165 к.с.).

 

Починаючи з 1977 року, всі автомобілі мають піднесений дизайн капота. Задні ліхтарі стали більшими. 6-циліндрові моделі BMW 525 і 528 отримали подвійні карбюратори. І, як наслідок, більше потужності. Загалом було випущено майже 700 000 моделей, і виробництво продовжувалося до появи наступника.

 

Період виробництва: 1972–1981
Двигуни: 1,8–3,5 л (66–160 кВт, 90–218 к.с.), 4- та 6-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 620 мм/1 690 мм/1 425 мм

BMW 5 серії (E28), вид спереду в три чверті, припаркований

ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

(BMW E28)

 

Технічний прогрес триває. Крім того, дизайн став більш сфокусованим, адже у ньому з'явилися такі деталі, як піднята, аеродинамічна задня частина. Залишилася типова передня частина з подвійними фарами в радіаторній решітці. У салоні опціонально передбачено такі технічні нововведення, як система ABS, подушки безпеки, електронне управління двигуном, каталітичні нейтралізатори вихлопних газів і бортовий комп'ютер. Майже всі двигуни отримали колекторне впорскування.

 

У 1983 році вперше модель BMW 5 серії була оснащена дизельним двигуном. BMW 524td на той час виробляв 85 кВт (115 к.с.) і був найшвидшим дизельним седаном у світі.

 

У 1985 році, разом із BMW M535i, було представлено перший BMW M5. Він заклав основу для цілої низки спортивних седанів. Ці седани показали, що видатні ходові характеристики не є винятковою прерогативою лише екзотичних спорткарів. BMW M5 виробляється повністю вручну. Він отримав 3,5-літровий рядний 6-циліндровий двигун від BMW M635CSi і розвиває вражаючу потужність 210 кВт (286 к.с.). Незважаючи на таку потужність, його зовнішній вигляд лишився стриманим і елегантним.

 

Ще в 1974 році BMW M GmbH випускала M-версії BMW E12 в обмеженій кількості. У центрі уваги — BMW M535i. З характерним переднім спойлером і 6-циліндровим двигуном потужністю 160 кВт (218 к.с.), він встановив нові стандарти - як візуально, так і технічно. До кінця 1987 року з конвеєра зійшло понад 722 000 автомобілів BMW 5 серії.

 

Період виробництва: 1981–1987
Двигуни: 1,8–3,5 л (66–210 кВт, 90–286 к.с.), 4- та 6-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 620 мм/1 700 мм/1 415 мм

BMW M5 Седан (E34), вид спереду в три чверті, припаркований

ТРЕТЄ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

(BMW E34)

 

Цей BMW 5 серії з'явився у 1988 році. Він значно більший і ширший за свого попередника. Але, разом з тим, більш аеродинамічний. У результаті всі моделі цього покоління з двигунами внутрішнього згоряння могли розганятися до понад 200 км/год. Завдяки довгій колісній базі автомобіль має спортивний та динамічний вигляд. Ще один крок — практично ідеальний розподіл ваги 50:50 між передньою і задньою осями. Починаючи від 4-циліндрового BMW 518i до вражаючого BMW M5 потужністю 232 кВт (315 к.с.), який вже був доступний у рік запуску.

 

У 1991 році особливу увагу викликав BMW 5 серії Touring. Уперше BMW представила універсал у вищому середньому класі. Особливою родзинкою є заднє скло. Його можна відчиняти незалежно від багажника. Того ж року для підвищення безпеки його двері отримали посилений захист від бокового удару.

 

У 1992 році на ринку з'являється BMW 525iX. Це перший BMW 5 серії з повним приводом. Разом з тим, на моделі BMW 5 серії встановили двигуни V8. Двигуни BMW 530i та BMW 540i працюють особливо тихо і потужно. BMW M5 зберіг свій рядний 6-циліндровий двигун. Однак його робочий об'єм збільшився до 3,8 літра. Це також підвищило потужність до 250 кВт (340 к.с.). Крім того, BMW M5 став доступний і в комплектації Touring. Виробництво седана припинилося у 1995 році. BMW 5 серії Touring залишався у продажу до 1996 року. Всього було випущено 1,3 мільйона автомобілів цієї моделі.

 

Період виробництва: 1988–1996
Двигуни: 1,8–4,0 л (83–250 кВт, 113–340 к.с.), 4-, 6- та 8-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 720 мм/1 751 мм/1 421 мм

BMW 5 серії Седан (E39) вид збоку в три чверті, припаркований на даху паркінгу

ЧЕТВЕРТЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

(BMW E39)

 

Нове покоління BMW 5 серії стало більшим за свого попередника. Проте завдяки розширеному використанню легкого алюмінію в шасі, вага залишилася майже такою ж самою. У результаті автомобіль виграє в маневреності, стійкості та точності керування. Крім того, BMW 5 серії, що випускався з 1995 року, має чудовий захист від іржі, оскільки значна частина кузова оцинкована гарячим способом. Його аеродинаміка також вражає. Цей BMW 5 серії має найкращий коефіцієнт аеродинамічного опору у своєму класі. Десять додаткових подушок безпеки роблять його особливо безпечним.

 

З 1997 року також пропонувався новий BMW 5 серії Touring. У 1998 році вперше з'явилася його дизельна версія, яка встановила нові світові стандарти продуктивності та ефективності завдяки рядному 6-циліндровому силовому агрегату з системою Common-rail. Сучасні двигуни надихають своєю вражаючою продуктивністю та плавністю ходу. Починаючи від 4-циліндрового дизельного двигуна і закінчуючи неймовірним 8-циліндровим двигуном V8 потужністю 294 кВт (400 к.с.) у BMW M5.

 

Оновлення дизайну BMW 5 серії у 2000 році призвело до появи знакових габаритних вогнів у вигляді кільця навколо фар. Протитуманні фари також стали круглими, а не гострими, як раніше. З більш ніж 1,48 мільйонами проданих автомобілів, включаючи 266 000 моделей Touring, BMW 5 серії встановив новий рекорд продажів до кінця свого виробництва в 2004 році.

 

Період виробництва: 1995–2004
Двигуни: 2,0–5,0 л (85–294 кВт, 115–400 к.с.), 4-, 6- та 8-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 775–4 805 мм / 1 800 мм / 1 435–1 445 мм

BMW 5 серії Седан (E60), вид спереду в три чверті у русі

П’ЯТЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

(BMW E60, E61)

 

Кріс Бенгл є відповідальним за характерні форми BMW 5 серії Седан, представленого у 2003 році. Чергування увігнутих і опуклих площин створює унікальну гру світла і тіні. Концепція експлуатації була запозичена у седанів класу люкс сімейства BMW. Водій керує BMW 5 серії за допомогою інтерфейсу iDrive, в той час як проекційний дисплей на лобовому склі відображає найважливіші для водія деталі безпосередньо у його полі зору. Новий BMW 5 серії Седан більший і просторіший за своїх попередників. Однак, завдяки полегшеній конструкції з алюмінієвою фасадною рамою, він фактично на 75 кг легший. На замовлення пропонувалися адаптивні поворотники та стоп-сигнали. Крім того, BMW 5 серії оснащувався системою активного зниження крену — Dynamic Drive, а також активним круїз-контролем (ACC). Рядні 6-циліндрові двигуни вражають як у своїх дизельних версіях з технологією Common Rail, так і в бензинових версіях з технологією Bi-VANOS.

 

З початку 2005 року BMW M5 з'явився на ринку у вигляді седана та універсала. Могутній 5-літровий двигун V10 потужністю 373 кВт (507 к.с.) робив його одним з найшвидших універсалів у світі.

 

У 2007 році в ньому відбулася стримана модернізація. Це стосується фар, бамперів та оновленої системи iDrive.

 

Період виробництва: 2003–2010
Двигуни: 2,0–5,0 л (120–373 кВт, 163–507 к.с.), 4-, 6-, 8- та 10-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 841–4 855 мм / 1 846 мм / 1 468–1 512 мм

BMW 5 серії Gran Turismo (F07), вид спереду в три чверті у русі

BMW 5 СЕРІЇ GRAN TURISMO.

(BMW F07)

 

Паралельно з розробкою BMW 5 серії, BMW створює абсолютно новий сегмент автомобілів. BMW 5 серії Gran Turismo — такий же елегантний, як і седан. Гнучкий, як спортивний позашляховик. І такий же спортивний, як класичний Gran Turismo. Він поєднує в собі елегантність, щедрий і просторий рівень комфорту та динаміку водіння, характерну для BMW.

 

Характерна для купе лінія даху, розширений бічний профіль і характерна решітка радіатора BMW створюють гармонійний ефект. L-подібні задні ліхтарі і горизонтальні лінії створюють враження широкої задньої частини.

 

Система динамічного контролю водіння з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, що входить до стандартної комплектації, робить BMW 5 серії Gran Turismo особливо динамічним та ефективним. Технічні інновації, такі як передня вісь з подвійним поперечним важелем, інтегрована V-подібна задня вісь та опціональне інтегроване активне кермування покращують зчеплення з дорогою та керованість на поворотах. Інтер'єр просторий і універсальний. Підняте положення сидінь і велика площа вікон дають водіям кращий огляд. Високоякісні матеріали передають розкішну атмосферу. BMW iDrive надає водіям простий та інтуїтивно зрозумілий спосіб керування системами допомоги, такими як система попередження про зміну смуги руху, система нічного бачення BMW Night Vision та функція автоматичного керування дальнім світлом High-Beam Assistant. А стаціонарне підключення до Інтернету пов'язує автомобіль з BMW Online і телесервісами на базі BMW Teleservices.

 

Період виробництва: 2009–2017
Двигуни: 2,0–4,4 л (135–330 кВт, 184–450 к.с.), 4-, 6- та 8-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 998 мм/1 901 мм/1 559 мм

BMW 518d Седан (F10 LCI), вид збоку на три чверті у русі

ШОСТЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

(BMW F10, F11)
 

У 2010 році вперше побачило світ нове покоління BMW 5 серії. Загальний обсяг продажів перевищив два мільйони. Причинами цього є спортивний та елегантний дизайн, типове задоволення від водіння та велика кількість технологічних інновацій. Інтелектуальний повний привід BMW xDrive розподіляє рушійну силу на колеса відповідно до ситуації. Найпотужнішим бензиновим двигуном став 8-циліндровий V8 з BMW TwinPower Turbo потужністю 300 кВт (407 к.с.). Найпотужнішим дизельним був рядний 6-циліндровий силовий агрегат потужністю 200 кВт (300 к.с.).


З вересня 2010 року М-пакет пропонує подальше спортивне оновлення інтер'єру та екстер'єру. Спортивна підвіска M, аеродинамічний пакет M та легкосплавні диски M перетворюють цю спритну спортивну зірку на виняткового атлета. Ексклюзивні акценти в інтер'єрі розставляють спортивні сидіння в дизайні M, шкіряне кермо M, ручка перемикання передач M та оздоблення інтер'єру M.


У 2013 році дизайн було переглянуто. Додаткові варіанти двигунів розширили портфоліо. Ксенонові фари і Bluetooth-гарнітура увійшли до стандартного обладнання. З 2016 року BMW 530e пропонується в гібридній версії. Завдяки плагін-гібридному приводу автомобіль може їздити без шкідливих викидів у навколишнє середовище. Динаміка руху, комфорт та ефективність залишилися на тому ж високому рівні.


Період виробництва: 2010–2017
Двигуни: 2,0–4,4 л (105–423 кВт, 143–575 к.с.), 4-, 6- та 8-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 899–5 039 мм / 1 860 мм / 1 464–1 471 мм

BMW 5 серії Седан (G30), вид спереду в три чверті у русі

СЬОМЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

(BMW G30, G31)

 

У 2017 році BMW 5 серії започаткував новий стандарт в лінійці спортивних бізнес-седанів. Це досягається і оптично, завдяки типовим для BMW пропорціям, довгій колісній базі, подовженому капоту і плавній лінії даху. Виразні поверхні та чіткі контури підкреслюють решітку радіатора BMW. Вона напряму сполучена з фарами і вражаюче підкреслює ширину автомобіля.

 

Пропонується широкий вибір сучасних двигунів. Серед них, звісно, ефективний гібридний привід. Опціонально доступна адаптивна підвіска та інтегроване активне кермування підвищують динаміку водіння. Прогресивні системи допомоги гарантують безпеку. Опціонально доступний помічник Driving Assistant Professional забезпечує автоматичну підтримку таких функцій, як утримання автомобіля в смузі руху, задля забезпечення більш спокійного водіння.

 

У 2020 році під час візуального оновлення змінився дизайн радіаторної решітки. Фари з опціональним лазерним освітленням стали більш пласкими. До асортименту додалися нові варіанти лакофарбового покриття. У салоні на замовлення стали доступні нові комфортабельні сидіння. Системи допомоги було розширено за рахунок додавання функцій Emergency Corridor Assistant та City Braking Activation.

 

Період виробництва: 2017–сьогодні
Двигуни: 1,6–4,4 л (135–390 кВт, 184–530 к.с.), 4-, 6- та 8-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 936–4 972 мм / 1 868 мм / 1 483–1 498 мм

BMW i5 M60 xDrive Cедан G60

ВОСЬМЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

(BMW G60)

 

Спортивний дизайн у восьмому поколінні BMW 5 серії отримав нову інтерпретацію. Характерні елементи дизайну, такі як типові пропорції BMW, довга колісна база, подовжений капот і плавна лінія даху, реалізовані з особливою елегантністю. Ексклюзивні елементи, такі як решітка радіатора BMW з підсвічуванням "Iconic Glow", панорамний скляний дах з великими пропорціями і кристалічна панель Interaction Bar надають новому BMW 5 серії особливу, неповторну індивідуальність.

 

Широкий вибір двигунів вражає: останнє покоління BMW 5 серії доступне з класичними бензиновими або дизельними двигунами. А також у вигляді повністю електричного BMW i5, плагін-гібрида або високопродуктивного M-автомобіля.

 

Безпека та комфорт є невід'ємною складовою будь-якої моторизації. Комплексні технології допомоги та зв'язку полегшують тривалі подорожі, а BMW Live Cockpit Professional пропонує широкий огляд всієї необхідної інформації про водіння.

 

Період виробництва: з 2023 року
Двигуни: 2,0 л, електродвигун (120–442 кВт, 163–601 к.с.), 4-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 5 060 мм/1 900 мм/1 505–1,515 мм

BMW 5 серії Седан: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 6,4–5,1; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 157–130
 

BMW i5 Седан[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 20,6–15,9; Запас ходу в км (WLTP): 455–582

ЧАСТІ ПИТАННЯ.

Витрата пального та викиди CO2.

BMW i5 M60 xDrive Седан[1]

Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 20,6–18,2;

Електричний запас ходу у км (WLTP): 455-516

[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.

 

[2] Модель більше не доступна для замовлення як новий автомобіль.

 

Показники продуктивності, споживання та викидів CO2 стосуються автомобілів зі стандартною коробкою передач.
Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності.  Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp

Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику щодо витрати пального, викидів CO2 та споживання електроенергії для нових легкових автомобілів», яке можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та за посиланням https://www.dat.de/co2/

Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетилованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використовувати пальне з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.