Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
НАША ТУРБОТА - ВАШЕ ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ.
#ЩОБНЕТРАПИЛОСЯ. PROACTIVE CARE, ОГЛЯД І ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
ЗАВЖДИ ПОРУЧ З ВАМИ.
Із сервісом Proactive Care, BMW завжди є на Вашому боці. Proactive Care ще на ранньому етапі визначає потребу в тих чи інших сервісних заходах, наприклад, підготуватись до регламентного технічного або сервісного обслуговування, або своєчасно визначити ймовірність серйозної технічної несправності і спланувати відповідні сервісні дії. Нашим прагненням є зробити ваші поїздки приємними, із максимальним комфортом та душевним спокоєм. Proactive Care – наше нове запевнення щодо якості обслуговування.
PROACTIVE CARE. НАШЕ НОВЕ ЗАПЕВНЕННЯ ЩОДО ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ.
Сервіс Proactive Care передбачає як проактивні дії із локалізації вже наявних технічних нюансів, так і заходи із запобігання більш комплексних проблем. Завдяки аналізу в реальному часі даних вашого автомобіля стає можливим ідентифікувати потреби в сервісному або технічному обслуговуванні вашого автомобіля одразу тоді, коли ці потреби виникають. За необхідності, фахівці BMW з вами сконтактують через застосунок My BMW (наразі налаштовується), засобами e-пошти, SMS або повідомлення, що з’явиться безпосередньо на панелі приладів вашого автомобіля. Якщо йтиметься про критичну несправність, ви отримаєте телефонний дзвінок від фахівця BMW. Такі заходи запобігатимуть виникненню несправностей, тож на цей момент і в більшості випадків ви зможете спокійно продовжувати рух.
ОГЛЯД ВАШИХ ПЕРЕВАГ.
- 01 Проактивно. Уникнення можливих поломок.
- 02 Адаптивно. Додаткові індивідуальні пропозиції з обслуговування.
- 03 Прямолінійно. Віддалене вирішення проблем та обслуговування.
- 04 Професіонально. Безпосередня допомога від фахівців і сервісних партнерів BMW з використанням оригінальних запчастин BMW.
- 05 Безкоштовно. Є частиною програми BMW ConnectedDrive.
PROACTIVE CARE ДЛЯ ВАШОГО BMW.
Бажаєте отримати переваги сервісу Proactive Care? Усе дуже просто. Тут ви можете дізнатися як:
ОСЬ ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ.
- Датчики зчитують дані про автомобіль і автоматично передають їх на сервер BMW.
- Невідповідності або несправності виявляються на ранніх стадіях і пріоритизуються за ступенем терміновості.
- Якщо виникне потреба в технічному обслуговуванні, ремонті, або з'явиться несправність, з вами неодмінно зв'яжуться.
- Комунікація відбувається через застосунок My BMW*, е-пошту або повідомлення безпосередньо в автомобілі. У термінових випадках вам зателефонують.
- Ви отримаєте або компетентну консультацію на місці, , пропозицію записатися на діагностику до обраного вами сервісного партнера BMW, або будуть задіяні послуги аварійної служби BMW. Передані дані дозволять СТО виконати спеціальну підготовку та, де є можливим і доцільним, замовити необхідні запасні частини.
ВИМОГИ.
Передумови для функціонування для Proactive Care:
- Договір BMW ConnectedDrive активовано.
- Згода з чинними умовами BMW ConnectedDrive надана.
- Відповідні опції в автомобілі (Розумне обслуговування та/або забезпечення мобільності) активовані.
- Ваші дані у профілі BMW ConnectedDrive у профілі BMW ConnectedDrive заповнені.
- Опція “Улюблений Сервісний Партнер BMW” в застосунку My BMW обрана.
ІНШІ ПОСЛУГИ BMW ДЛЯ ВАС.
Повний спектр послуг BMW Service.
Передплачений сервіс BMW Service Inclusive.
Пропозиції щодо довгострокового технічного обслуговування за фіксованою ціною.
Програма продовження гарантії BMW Repair Inclusive.
Ви можете зберегти відчуття абсолютної захищенності у користуванні Вашим BMW, придбавши вигідний пакет продовження гарантії перед завершенням базової гарантії.
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ.
Що таке Proactive Care?
BMW — один з перших виробників в автомобільній промисловості, який запропонував послуги проактивного та завчасного обслуговування. Проактивна підтримка, вжиття заходів до того, як це стане необхідним, — ось наша основна позиція. Для цього точні датчики оцінюють дані автоматично, в режимі реального часу визначають будь-які потреби в обслуговуванні та ремонті вашого BMW. Ми зв'яжемося з вами в разі будь-яких порушень.
Чому мені потрібно оновити свої дані для Proactive Care?
Якщо ви хочете скористатися всіма перевагами сервісного обслуговування BMW, будь ласка, перевірте актуальність ваших контактних даних, таких як номер телефону або адреса електронної пошти, щоб ми могли зв'язатися з вами в разі потреби. Будь ласка, переконайтеся, що ви дали згоду на використання ваших даних і прив'язали свій BMW до свого облікового запису ConnectedDrive. Тільки тоді ми зможемо надати вам комплексну та індивідуальну підтримку в разі потреби в обслуговуванні.
Що таке CBS (Condition Based Service)?
У BMW технічне обслуговування не проводиться через фіксовані проміжки часу. Натомість воно базується на фактичній експлуатації автомобіля. Система CBS (Condition Based Service) контролює стан компонентів на предмет зносу й якість рідини за допомогою датчиків і спеціальних алгоритмів. У новому автомобілі відображається теоретична дата першого сервісного обслуговування, яка буде змінюватися в міру використання автомобіля. Отже, ви отримаєте сповіщення лише тоді, коли буде необхідність в обслуговуванні.